فیلر چیست و انواع آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 بهمن 1401
بازدید : 112
نویسنده : mozhgan

فیلر ها، مواد ژل مانندی هستند که برای بازگرداندن حجم، صاف کردن خطوط و رفع چین و چروک ها به زیر پوست تزریق می شوند. محبوبیت پرکننده‌های پوستی در سال‌های اخیر به سرعت افزایش یافته است. زیرا آنها پیشرفت‌های زیبایی چشمگیر و جوان‌ کننده‌ای ایجاد می‌کنند که قبلاً فقط با جراحی قابل دستیابی بود. به علاوه، این پرکننده های پوستی هزینه کمتری نسبت به جراحی دارند و نیاز به استراحت طولانی مدت پس از انجام عمل ندارد.

بیشتربخوانید... ژل پرفکتا

فیلرها روش‌های غیرتهاجمی هستند که منجر به بهبود جزئی در سطح پوست می‌شوند. بسیاری از پرکننده‌ها نتایج رضایت‌بخشی را در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌دهند. مدت زمان ماندگاری این مواد بسته به نوع فیلر مورد استفاده و نوع چین و چروک و ناحیه تحت درمان متفاوت است. همچنین زمان ماندگاری این مواد در افراد مختلف نیز متفاوت است. برخی از پرکننده ها تا 6 ماه ماندگاری دارند، در حالی که برخی دیگر تا 2 سال یا بیشتر دوام می آورند. افراد باید نیازها و انتظارات فردی خود را با پزشک خود در میان بگذارند تا تعیین کنند که کدام فیلر بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود.

بیشتربخوانید... عوارض فیلر بینی

انواع مختلف فیلرهای پوستی  کدامند؟

در حال حاضر انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد. رایج ترین انواع آن ها عبارتند از:

هیدروکسی آپاتایت کلسیم

به مواد به طور طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود و یک ترکیب معدنی مانند است. هیدروکسی لاپاتیت کلسیم به صورت بیوسنتزی تولید می شود. به این معنی که از حیوان یا فرآورده های حیوانی استفاده نمی شود. این امر خطر واکنش آلرژیک را کاهش می دهد و نیازی به آزمایش پوستی نیز ندارد. در این نوع پرکننده پوستی عوارض جانبی بسیار نادر است. این پرکننده پوست اولین بار در دندانپزشکی و جراحی ترمیمی مورد استفاده قرار گرفت و دارای سابقه ایمنی طولانی است.

اسید هیالورونیک

تزریق اسید هیالورونیک می تواند برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرورفتگی های پوست به دلیل زخم، جراحت یا اسکار مورد استفاده قرار بگیرد. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن شما یافت می شود. همچنین اسید هیالورونیک  در برخی مایعات غضروفی و ​​مفصلی و همچنین در بافت پوست وجود دارد. استخراج و فرموله شده و در حال حاضر به یکی از محبوب ترین انواع پرکننده های تزریقی تبدیل شده است.

بیشتربخوانید... درمان جوش های چرکی

پلی لاکتیک اسید

میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات PMMA

منبع: bimarestaan.ir





:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com